ZWROT TOWARU
Masz prawo odstąpić od umowy zakupu w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Prawo to nie dotyczy osób, które nabyły towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc o wystawienie faktury VAT. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia doręczenia przesyłki. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji drogą mailową: contact@dearsophie.pl.
Uproszczony zwrot towaru:
- Odeślij towar w ciągu 14 dni od otrzymania paczki, do paczki dołącz dokument zakupu.
- Zwracany towar nie może mieć oderwanych metek oraz zabezpieczeń (zabezpieczenia przy odzieży w żadnym wypadku nie przeszkadzają w zapoznaniu się z towarem w ramach zwykłego korzystania)
- Zwracany towar nie może nosić śladów używania ubrudzeń lub uszkodzeń
- Zwracany towar należy zapakować i zabezpieczyć w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu w opakowanie odpowiadające jego gabarytom
Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
Adres do zwrotu:
DEAR SOPHIE Magazyn
Joanna Farmakis
ul. Rosy 19
02-996 Warszawa
tel. +48 660 010 923
Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
Zwrot należności realizowany jest w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
WYMIANA TOWARU
Niestety nie oferujemy możliwości wymiany towaru z jednego prostego powodu - nie możemy zagwarantować dostępności danego ubranka gdy zechcesz je wymienić, bo znikają one dość szybko z naszych półek magazynowych. Zamiast wymienić po prostu odeślij nam zakupiony produkt - zwrócimy Ci za niego pieniądze - oraz oddzielnie zamów nowe ubranko w sklepie.
REKLAMACJE
Zgodnie z przepisami masz prawo do reklamacji nabytego towaru.
Jak tego dokonać?
- Odeślij reklamowany towar na adres: DEAR SOPHIE, ul. Rosy 19, 02-996 Warszawa, a do paczki dołącz dokument zakupu i wypełniony FORMULARZ REKLAMACJI
- Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni.
- Jeśli reklamację uznamy za uzasadnioną, zwrócimy wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
Co jeszcze warto wiedzieć?
- Podstawy do reklamacji nie stanowi różnica w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, która wynika z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach.
- Nie odpowiadamy za niezgodność towaru z umową, gdy Klient o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
- Nie możemy uwzględnić reklamacji jeśli wynika z:
- Naturalnego zużywania się produktu (pamiętaj o praniu ubranek zgodnie z przepisem prania dołączonym do każdego produktu)
- Mechanicznych uszkodzeń
- Jawnych wad, które są widoczne w chwili otrzymania paczki a niezgłoszone natychmiast.