×

ZWROT TOWARU

Masz prawo odstąpić od umowy zakupu w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Prawo to nie dotyczy osób, które nabyły towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc o wystawienie faktury VAT. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia doręczenia przesyłki. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji drogą mailową: contact@dearsophie.pl. 

Uproszczony zwrot towaru: 

  • Odeślij towar w ciągu 14 dni od otrzymania paczki, do paczki dołącz dokument zakupu.
  • Zwracany towar nie może mieć oderwanych metek oraz zabezpieczeń (zabezpieczenia przy odzieży w żadnym wypadku nie przeszkadzają w zapoznaniu się z towarem w ramach zwykłego korzystania)
  • Zwracany towar nie może nosić śladów używania ubrudzeń lub uszkodzeń
  • Zwracany towar należy zapakować i zabezpieczyć w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu w opakowanie odpowiadające jego gabarytom

Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.

Adres do zwrotu:

DEAR SOPHIE
ul. Rosy 19
02-996 Warszawa
tel. +48 508 127 634

Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

Zwrot należności realizowany jest w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

WYMIANA TOWARU

Niestety nie oferujemy możliwości wymiany towaru z jednego prostego powodu - nie możemy zagwarantować dostępności danego ubranka gdy zechcesz je wymienić, bo znikają one dość szybko z naszych półek magazynowych. Zamiast wymienić po prostu odeślij nam zakupiony produkt - zwrócimy Ci za niego pieniądze - oraz oddzielnie zamów nowe ubranko w sklepie.

 

REKLAMACJE

Zgodnie z przepisami masz prawo do reklamacji nabytego towaru. 

Jak tego dokonać? 

  • Odeślij reklamowany towar na adres: DEAR SOPHIE, ul. Rosy 19, 02-996 Warszawa, a do paczki dołącz dokument zakupu i wypełniony FORMULARZ REKLAMACJI
  • Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni.
  • Jeśli reklamację uznamy za uzasadnioną, zwrócimy wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.

Co jeszcze warto wiedzieć?

  • Podstawy do reklamacji nie stanowi różnica w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, która wynika z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach.
  • Nie odpowiadamy za niezgodność towaru z umową, gdy Klient o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
  • Nie możemy uwzględnić reklamacji jeśli wynika z:
    • Naturalnego zużywania się produktu (pamiętaj o praniu ubranek zgodnie z przepisem prania dołączonym do każdego produktu)
    • Mechanicznych uszkodzeń
    • Jawnych wad, które są widoczne w chwili otrzymania paczki a niezgłoszone natychmiast.