ZWROT TOWARU

Masz prawo odst─ůpi─ç od umowy zakupu w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Prawo to nie dotyczy os├│b, kt├│re naby┼éy towar w zwi─ůzku z prowadzon─ů przez siebie dzia┼éalno┼Ťci─ů gospodarcz─ů prosz─ůc o wystawienie faktury VAT. Termin do odst─ůpienia od umowy wygasa po up┼éywie 14 dni od dnia dor─Öczenia przesy┼éki. Aby skorzysta─ç z prawa odst─ůpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji drog─ů mailow─ů: contact@dearsophie.pl. 

Uproszczony zwrot towaru: 

  • Ode┼Ťlij towar w ci─ůgu 14 dni od otrzymania paczki, do paczki do┼é─ůcz dokument zakupu.
  • Zwracany towar nie mo┼╝e mie─ç oderwanych metek oraz zabezpiecze┼ä (zabezpieczenia przy odzie┼╝y w ┼╝adnym wypadku nie przeszkadzaj─ů w zapoznaniu si─Ö z towarem w ramach zwyk┼éego korzystania)
  • Zwracany towar nie mo┼╝e nosi─ç ┼Ťlad├│w u┼╝ywania ubrudze┼ä lub uszkodze┼ä
  • Zwracany towar nale┼╝y zapakowa─ç i zabezpieczy─ç w taki spos├│b, aby nie uleg┼é uszkodzeniu podczas transportu w opakowanie odpowiadaj─ůce jego gabarytom

Niedostosowanie si─Ö do powy┼╝szych zalece┼ä b─Ödzie podstaw─ů nieuwzgl─Ödnienia zwrotu towaru.

Adres do zwrotu:

DEAR SOPHIE Magazyn

Joanna Farmakis

ul. Rosy 19
02-996 Warszawa
tel. +48 660 010 923

Koszt odes┼éania towaru ponosi Kupuj─ůcy.

Zwrot nale┼╝no┼Ťci realizowany jest w ci─ůgu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.

FORMULARZ ODST─äPIENIA OD UMOWY

 

WYMIANA TOWARU

Niestety nie oferujemy mo┼╝liwo┼Ťci wymiany towaru z jednego prostego powodu - nie mo┼╝emy zagwarantowa─ç dost─Öpno┼Ťci danego ubranka gdy zechcesz je wymieni─ç, bo znikaj─ů one do┼Ť─ç szybko z naszych p├│┼éek magazynowych. Zamiast wymieni─ç po prostu ode┼Ťlij nam zakupiony produkt - zwr├│cimy Ci za niego pieni─ůdze - oraz oddzielnie zam├│w nowe ubranko w sklepie.

 

REKLAMACJE

Zgodnie z przepisami masz prawo do reklamacji nabytego towaru. 

Jak tego dokona─ç? 

  • Ode┼Ťlij reklamowany towar na adres: DEAR SOPHIE, ul. Rosy 19, 02-996 Warszawa, a do paczki do┼é─ůcz dokument zakupu i wype┼éniony FORMULARZ REKLAMACJI
  • Twoj─ů reklamacj─Ö rozpatrzymy w ci─ůgu 14 dni.
  • Je┼Ťli reklamacj─Ö uznamy za uzasadnion─ů, zwr├│cimy wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.

Co jeszcze warto wiedzie─ç?

  • Podstawy do reklamacji nie stanowi r├│┼╝nica w wygl─ůdzie towar├│w zam├│wionych z otrzymanymi, kt├│ra wynika z r├│┼╝nicy w ustawieniu parametr├│w monitora Klienta, w szczeg├│lno┼Ťci r├│┼╝nicy w barwach i odcieniach.
  • Nie odpowiadamy za niezgodno┼Ť─ç towaru z umow─ů, gdy Klient o tej niezgodno┼Ťci wiedzia┼é lub, oceniaj─ůc rozs─ůdnie, powinien by┼é wiedzie─ç.
  • Nie mo┼╝emy uwzgl─Ödni─ç reklamacji je┼Ťli wynika z:
    • Naturalnego zu┼╝ywania si─Ö produktu (pami─Ötaj o praniu ubranek zgodnie z przepisem prania do┼é─ůczonym do ka┼╝dego produktu)
    • Mechanicznych uszkodze┼ä
    • Jawnych wad, kt├│re s─ů widoczne w chwili otrzymania paczki a niezg┼éoszone natychmiast.