ZWROT TOWARU

Masz prawo odst膮pi膰 od umowy zakupu聽w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.聽Prawo to nie dotyczy os贸b, kt贸re naby艂y towar w zwi膮zku z prowadzon膮 przez siebie dzia艂alno艣ci膮 gospodarcz膮 prosz膮c o wystawienie faktury VAT. Termin do odst膮pienia od umowy wygasa po up艂ywie 14 dni od dnia dor臋czenia przesy艂ki. Aby skorzysta膰 z prawa odst膮pienia od umowy, poinformuj聽nas o swojej decyzji drog膮 mailow膮: contact@dearsophie.pl.聽

Uproszczony zwrot towaru:聽

  • Ode艣lij towar w ci膮gu 14 dni od otrzymania paczki, do paczki do艂膮cz dokument zakupu.
  • Zwracany towar nie mo偶e mie膰 oderwanych metek oraz zabezpiecze艅 (zabezpieczenia przy odzie偶y w 偶adnym wypadku nie przeszkadzaj膮 w zapoznaniu si臋 z towarem w ramach zwyk艂ego korzystania)
  • Zwracany towar nie mo偶e nosi膰 艣lad贸w u偶ywania ubrudze艅 lub uszkodze艅
  • Zwracany towar nale偶y zapakowa膰 i zabezpieczy膰 w taki spos贸b, aby nie uleg艂 uszkodzeniu podczas transportu w opakowanie odpowiadaj膮ce jego gabarytom

Niedostosowanie si臋 do powy偶szych zalece艅 b臋dzie podstaw膮 nieuwzgl臋dnienia zwrotu towaru.

Adres do zwrotu:

DEAR SOPHIE
ul.聽Rosy 19
02-996 Warszawa
tel. +48聽508 127 634

Koszt odes艂ania towaru ponosi Kupuj膮cy.

Zwrot nale偶no艣ci realizowany jest w ci膮gu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.

FORMULARZ ODST膭PIENIA OD UMOWY

WYMIANA聽TOWARU

Niestety nie oferujemy mo偶liwo艣ci wymiany towaru z jednego prostego powodu - nie mo偶emy zagwarantowa膰 dost臋pno艣ci danego ubranka聽gdy zechcesz je聽wymieni膰, bo znikaj膮 one do艣膰 szybko z naszych p贸艂ek magazynowych. Zamiast wymieni膰 po prostu ode艣lij nam zakupiony produkt - zwr贸cimy Ci za niego pieni膮dze - oraz oddzielnie zam贸w nowe ubranko w sklepie.

REKLAMACJE

Zgodnie z przepisami masz prawo do reklamacji nabytego towaru.聽

Jak tego dokona膰?聽

  • Ode艣lij reklamowany towar na adres: DEAR SOPHIE, ul. Rosy 19, 02-996 Warszawa, a do paczki do艂膮cz dokument zakupu i wype艂niony聽FORMULARZ REKLAMACJI
  • Twoj膮 reklamacj臋 rozpatrzymy w ci膮gu 14 dni.
  • Je艣li reklamacj臋 uznamy za uzasadnion膮, zwr贸cimy wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.

Co jeszcze warto wiedzie膰?

  • Podstawy do reklamacji nie stanowi r贸偶nica聽w wygl膮dzie towar贸w zam贸wionych z otrzymanymi, kt贸ra wynika聽z r贸偶nicy w ustawieniu parametr贸w monitora Klienta, w szczeg贸lno艣ci r贸偶nicy w barwach i odcieniach.
  • Nie聽odpowiadamy za niezgodno艣膰 towaru z umow膮, gdy Klient聽o tej niezgodno艣ci wiedzia艂 lub, oceniaj膮c rozs膮dnie, powinien by艂 wiedzie膰.
  • Nie mo偶emy uwzgl臋dni膰 reklamacji je艣li wynika z:
    • Naturalnego zu偶ywania si臋 produktu (pami臋taj o praniu ubranek zgodnie z przepisem prania do艂膮czonym do ka偶dego produktu)
    • Mechanicznych uszkodze艅
    • Jawnych wad, kt贸re s膮 widoczne w chwili otrzymania paczki a niezg艂oszone natychmiast.